"Persoonlijke service, betrouwbare dienstverlening en unieke expertise."

Vragen & Service

Sales & Customer Service staan
voor u klaar

Optimaal inspelen op uw zakelijke behoeften. Dát is elke dag het uitgangspunt van Schiphol Telematics wanneer het gaat om het leveren van onze telecommunicatiediensten.

De bijzondere verbindingen die wij aanleggen voor de Schiphol Business Community overstijgen de fysieke infrastructuur. Als onafhankelijke telecomprovider bieden wij u graag de beste service,  een pro-actieve houding en unieke expertise.

Op elke vraag een antwoord!

Hieronder vindt u een overzicht van mogelijke behoeften en vragen en de contactgegevens van onze juiste afdeling (Sales of Customer Service).

Dienstenportfolio & aanvraag offerte

Bent u geïnteresseerd in onze diensten? Of wilt u een offerte ontvangen? Neem in beide gevallen dan contact met ons op. Onze Sales-afdeling voorziet u graag van meer informatie of concreet advies op maat.

Contactgegevens Sales
Telefoon: 020-316 35 20
Email: info@st.nl

U kunt eventueel ook het contactformulier invullen, zie link onderaan op de pagina.
Wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op.

Customer Service

Bent u al klant van Schiphol Telematics? De afdeling Customer Service is dan uw centrale aanspreekpunt voor uiteenlopende zaken: orders, storingen en overige vragen, zoals een verzoek om ondersteuning.

Contactgegevens Customer Service
Telefoon: 0800-657 0657
E-mail: cs@st.nl
Fax: 020-316 34 24

Orders
Uw opdrachten kunt u naar ons e-mailen of faxen.
Heeft u nog geen orderformulier? Vraag dat dan bij ons aan.

Storingen (0800-657 0657)
Bij vragen over storingen kunt u 24 uur per dag bellen naar dit specifieke telefoonnummer. Een storingenspecialist staat u te woord.

Ondersteuningsverzoek & overige vragen
U kunt uw verzoek om ondersteuning indienen bij Customer Service, bijvoorbeeld betreffende:

  • Vragen over (de functionaliteit van) onze diensten
  • Opvragen van informatie uit onze administratie
  • Statusnavraag van een lopende order of storing
  • Toelichting op een nota of factuur
  • Opzeggingen van diensten

Oók uw verbeterpunten zijn welkom

Schiphol Telematics besteedt veel zorg en aandacht aan de specialistische dienstverlening en relatie met klanten. Dit sluit aan bij onze ambitie om de beste en meest servicegerichte telecomprovider van Schiphol te zijn.

Heeft u echter verbeterpunten of bent u niet tevreden, laat dit dan aan ons weten. Wij waarderen uw mening zeer en deze wordt serieus meegenomen in ons streven om onze dienstverlening continu te verbeteren.

Geef uw opmerking door aan onze Customer Service (e-mail: cs@st.nl) óf vul ons contactformulier in. Bij voorbaat dank.

© 2017 Schiphol Telematics  -   Algemene voorwaarden   -  Privacy Statement
design: Eyefun